Sisäilman laatutason mittaaminen – kehitysprojekti

Sisäilmapalveluiden kehitysprojekti – Nuohous ja Ilmastointi Tohtorit

Jesse Petäys on aloittanut 6.7.2020 Nuohous ja Ilmastointi Tohtorit Oy projekti ja kehityspäällikkönä. Jesse on aiemmin toiminut Granlund Pohjanmaa kiinteistöpidon asiantuntijana. Jesse tulee luotsaamaan 6.7.2020 alkavaa mittavaa kehitysprojektia, jonka avulla tullaan mullistamaan ilmanvaihtohuoltoprojektien ja ilmanvaihtohuoltojen tuottaminen sekä projektien ja huoltojen laatutason mittaaminen. Jesse tulee Tohtoreille töihin vanhana työntekijänä hänen, tehtyä mm. Tohtoreilla päättötyön asunto-osakeyhtiöiden iv-järjestelmien saneerauksesta ja saneerauksien kannattavuudesta.

Kun projektin rahoitus varmistui, oli Jesse ensimmäinen henkilö, joka meillä tuli mieleen. Hienoa saada Jessen rautainen osaaminen takaisin Tohtoreille, kertoo toimitusjohtaja Jani Kriikkula.

Tomi Luomaluhta on kevään mittaan lähestynyt asiakkaita ja yhteistyökumppaneita projektiin mukaan lähdön osalta ja mukaan onkin lupautunut useita kuntia ja kaupunkeja sekä kiinteistö ja asunto-osakeyhtiöitä, Jani kertoo.

Kehitysprojektin kautta tulemme tuottamaan entistä läpinäkyvämpää palvelua asiakkaalle sekä kiinteistöjen loppukäyttäjille. Palveluiden uudelleen rakentamisen kautta olemme, lisäksi laskeneet luovamme kehitysprojektin avulla 7-10 uutta työpaikkaa seuraavan kolmen vuoden aikana, kiinteistöjen sisäilmaongelmien ehkäisystä ja korjaamisesta syntyvistä säästöistä puhumattakaan. Projekti on kunnianhimoinen ja mittava, mutta meillä todella rautaisia ja sitoutuneita osaajia saatu kerättyä taloon, kertoo Tomi Luomaluhta.

Projektiin liittyvään konseptointiin valittiin Myynninmaailma Oy, jonka kanssa Tohtoreilla on vuonna 2013 alkanut yhteistyö.
Kehitysprojektin avulla Tohtorit vahvistaa omaa asemaansa alueen johtavana ilmanvaihdonhuoltopalvelujen ja säätöjen toimittajana sekä tukee tulevien vuosien kasvutavoitteita.
Projektin ensimmäisen version julkaisuaikataulu meillä on asetettu 29.1.2021 OmaSp-stadionilla järjestettävään Sisäilmapäivään.

Lisätietoja projektista tai kiinnostuksesta osallistua projektiin.
Tomi Luomaluhta
Nuohous ja Ilmastointi Tohtorit Oy